LOSYEN CESAREAN - SECRET CORREA khas untuk ibu bersalin pembedahan & normal


Siapa yang ada masalah selepas bersalin? Antara masalah yang saya maksudkan adalah seperti strecthmark, selulit, perut buncit atau menggeleber, badan dah mula berlemak sana berlemak sini, lebih2 lagi kalau mereka yang bersalin secara pembedahan.. Saya nak memperkenalkan u all dengan satu produk iaitu LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA.. Saya dari zaman anak dara lagi memang jaga 3 bahagian di badan saya, saya akan pastikan perut saya tak buncit, dagu saya tak berlapis, peha saya tak berlaga.. Peel ni membawa sampai sekarang.. Bukan apa, saya ni memang terniat di hati nak anak ramai, so, bayangkan kalau saya tak jaga dari anak pertama, tak ke saya dah kumpul segala lemak tu dari anak pertama sehingga anak nombor 3 yang ada sekarang ni?... Tak mustahil la lepas saya dah pencen dari beranak nanti, badan saya "gebu" yang amat kan... Oh tidak, prinsip saya, "Suami gemuk takpa, jangan saya gemuk"... hahhahha... Bila waktu berpantang, saya memang jaga betul2 la u all, lebih2 lagi bab2 berbengkung tu haaa.. saya tak mau nanti dah bersalin, orang boleh tanya "ada baby lagi ke dalam perut?" ataupun "Mengandung lagi ke?"... Adehhh tak sanggup saya membayangkannya..


Sekarang ni zaman dah canggih, ramai orang berkejaran nak kelihatan kurus atau cantik di mata suami.. Pilihan terlalu banyak di pasaran termasuk krim @ losyen sapu yang panas tu haa... Tak semua orang selesa dengan krim @ losyen yang panas ni.. Saya sendiri pun tak suka dengan losyen yang panas2 tu.. Tapi takpa, LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ada untuk membantu u all yang tak sesuai atau tak selesa dengan produk yang panas.. Untuk pengetahuan u all, LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni bersifat sejuk tau, serius memang sejuk.. Alahaiii terasa nyaman je selepas menggunakannya...


Eh tak tipu, saya sendiri menggunakannya.. tujuan saya guna tu pasal sekarang ni kaki saya asyik lenguh2 je, lebih2 lagi bila nak bangun dari pembaringan, adehhhh, sakitnya kaki.. Bila saya sapu LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni di keseluruhan kaki saya, kaki saya terasa sejuk & kesakitan tu dapatlah dikurangkan... bukan hilang tapi berkurangan... Ohya, kang u all pelik pulak, tadi cerita bab lemak sana sini, tiba2 boleh pulak saya guna LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni untuk masalah lenguh atau sakit kaki.. hahhah.. Sebenarnya LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni bukan hanya tertumpu kepada masalah lemak sana sini,  bukan sekadar untuk kurus tapi ianya pelbagai fungsi..


Fungi lain SECRET CORREA selain membakar lemak adalah membantu menghilangkan masalah selulit, menjadikan dagu kelihatan runcing, menghilangkan strechmark, menghalus dan melembutkan kulit, melegakan gatal resdung di wajah, menghilangkan sengal atau lenguh2 badan, membuang angin dalam badan, melegakan sakit kepala, melegakan senggugut dan ianya juga sesuai untuk warga tua yang mempunyai masalah sakit lutut dan sendi.. SECRET CORREA ni selamat diguna untuk seisi keluarga.. Haaa tak lupa juga nak bagitahu yang SECRET CORREA NI SANGAT SESUAI DIGUNA UNTUK IBU YANG BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN.. Mereka yang bersalin secara cesarean @ pembedahan ni, nak berbengkung pun tak boleh, nak berurut pun takut tapi tu la, perut pulak menggelembir, buncit, strechmark dan ada kesan hitam di perut, maka LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni hadir sebagai solusi untuk mereka-mereka yang bersalin secara pembedahan.. Meh sini saya nak tunjuk u all antara testimoni2 mereka yang guna SECRET CORREA ni..





Tengokla testimoni di atas, bila dagu dah runcing, wajah pun kelihatan lebih muda.. Bestkan macam tu.. Makin cantik pulak tu... 


Tiga bahan utama dalam produk SECTRET COREEA ni adalah sunflower seed oil, hedera helix dan guarana seed. Disebabkan bahan2 inilah yang menyebabkan berlakunya tindak balas pencairan lemak secara "LIPOLISIS" iaitu proses pemecahan sel-sel lemak dan selulit di bawah lapisan kulit. Lemak-lemak yang dipecahkan tu, akan dikeluarkan melalui peluh atau perkumuhan. Disebabkan proses ini jugalah, pengguna SECRET CORREA digalakkan minum air kosong dengan banyak untuk membantu proses pengeluaran peluh tersebut.


LOSYEN CESAREAN SECRET CORREA ni, boleh diguna oleh sesiapa sahaja, tak kira lelaki atau perempuan, bersalin normal atau secara pembedahan, tak pernah bersalin tapi mahu kurus, semua boleh guna... Lagipun losyen tersebut kan bersifat multifungsi.. Ianya mampu memecahkan lemak di mana sahaja di badan u all, antaranya di lengan, di perut, di peha dan sebagainya.. u all just sapu je di tempat yang bermasalah... Cara sapuannya, nanti Puan Sara akan ajar u all pasal teknik urutan eksklusif tersebut... InsyaAllah jika u all follow betoi2, pasti u all akan nampak hasilnya... So, apa lagi, jika u all berminat, u all boleh hubungi Puan Sara untuk maklumat lanjut...

WhatsApp : 014-837 1485 (Puan Sara)
Telegram : https://telegram.me/losyenczer

2 comments.. read them below or add one

Nadia Johari Nadia Johari November 14, 2016
uit sapu dekat muka boleh..sampai runcing tu