4 tahun berblog, 4 000 000 pageview


4 juta : 11/06/2015 = ambik masa lebih kurang 7 bulan

Semalam pageview blog saya dah cecah 4 juta.. Usia blog saya sekarang 4 tahun 4 bulan, kiranya average pageview sejuta setahun... Kalau tengok dari pencapaiaan pageview blog saya ni, macam semakin menurun je... Kalau dulu, ambik masa 5 bulan untuk dapat sejuta, tapi kali ni ambik masa 7 bulan untuk dapat sejuta... Inilah padahnya bila saya "terlebih rajin" update blog... Untuk tempoh 7 bulan ni, hanya 142 entry je yang saya buat... berbanding ketika dapat sejuta dalam tempoh 5 bulan tu, entry saya berjumlah 176.. Tapi takpa, walaupun entry semakin kurang, tapi semangat berblog tu tetap ada.. hihi


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 13 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 11, 2015
alhamdulillah ada yg rajin bertandang kan...
zazanizam zazanizam June 11, 2015
wow ! tahniah ye ina..
A Special Story About Me A Special Story About Me June 11, 2015
Salam perkenalan...
congrate sis....
Done follow blog sis...
Ada kelapangan jenguklah blog sy....
http://assam143.blogspot.com/
follow me back...
TQVM
lynndamya lynndamya June 11, 2015
Salam, perghhhhh gila lahhh kak! 4 jutaaa!!!! Phewwww~ mindblowing..hahaha tahniah!! Mmg bagus perkembangan blog akak ni..hihi
Unknown Unknown June 11, 2015
tahniah kak ina...

**lme xjengah sini...


miraadzlia.blogspot.com
Luqman Zakaria Luqman Zakaria June 11, 2015
wah...sangat sangat hebat..sy nih blogging dah nak dkt tujuh tahun..start blogging tahun 2009 tapi pageview hampeh jer sebabnya jarang jarang sangat update blog..sedih..sobss..
Unknown Unknown June 12, 2015
ok la tu..4 tahun dah 4 juta..saya dah 5 tahun tapi baru nak masuk 4 juta..cemana tu?/hahahah...dulu tak peduli sangt pasal pageview2 ni..tak de ilmu..tulis ikut suka je..dah lama2 baru tau tentang pageview..tahniah Ina...
sitirohaida sitirohaida June 12, 2015
alhamdulillah...saya pun belum sampai ke tahap juta lagi...
Masya Masya June 12, 2015
DAH BANYAK SANGAT DAH BLOG INA MAJU, NAK BANDING BLOG SY HIHIHIHI .. TAHNIAH INA ...

AWAK SY BARU TERJUMPA REMPAH ROS AWK POS DULU .. HAHAHA.. TERGELAK² DIBUATNYA MUJO X TAMAT TEMPOH LG .. HARI TU PINDAH RUMAH .. CONFUSE LETAK KAT MANA .. RUPANYA REMPAH TU DALM PETI SEJUK.. YEAHH BOLEHLAH MASAK RAYA NI ....
Unknown Unknown June 13, 2015
kira banyak gak tu kak..tahniahh
Aryan azra Aryan azra June 19, 2015
tahniah ina..ramai yang suka berkunjung ke blog ni sebab banyak info pasal parenting ni..
caliph shuriken caliph shuriken July 18, 2015
congratz ^^

compare dgn sy.. kak ina lagi rajin update, hikk...