Mengandung setelah minum SEKOTAK EPHYRA

Allahuakbar... Alhamdulillah Syukur kepada Tuhan atas segala nikmat & rezeki yang DIA kurniakan kepada kita semua... Rasanya di dalam blog saya, saya tak pernah lagi buat entry khas testimoni customer saya yang beli EPHYRA. Untuk testimoni yang saya dapat semalam, betul2 buat saya tersentuh... Sampai keluar air mata tau u all baca PM dari customer saya tu... Bila orang happy, saya pun happy... pasti kita semua nak melihat semua orang happy kan...


Untuk pengetahuan u all, semalam customer saya ni bagitahu yang DIA DAH MENGANDUNG SELEPAS HABISKAN SEKOTAK EPHYRA...!! Allahuakbar.. Allahuakbar... Allahuakbar.. testimoni yang buat saya terharu sangat2..!! Saya namakan customer saya ni sebagai bakal ummi la yer, InsyaAllah bakal menjadi ummi kepada anak yang soleh & solehah..... 


Saya ingat lagi ketika mula nak risik2 pasal EPHYRA, time tu bulan 1, bakal ummi ni ada bertanya saya samada EPHYRA ni boleh bantu untuk pregnant ke...?... YAP SAYANG2 SAYA NI SEMUA... UNTUK PENGETAHUAN EPHYRA MEMANG DAPAT MEMBANTU MENINGKATKAN TAHAP KESUBURAN KITA... Saya sendiri pun jadi terlebih subur sampaikan termengandung jugak... hahhah.. tapi saya tak kisah sebab saya memang bajet tahun ni nak mengandung pun... cumanya ingat tahun ni baru nak "bukak kilang"... tapi dah rezeki awal, saya terima je... kata nak anak ramai... muahhahah... Opsttt baca kisah saya DI SINI yer....  

Bulan 1, bakal ummi ni risik2 pasal EPHYRA tapi akhir bulan 4 baru bakal ummi ni beli EPHYRA dengan saya... Biasalah, sebelum beli kena risik2 + kumpul duit dulu kan... Normally, customer yang beli EPHYRA dengan saya akan repeat order tapi bakal ummi ni tak repeat sebaliknya dia bagi berita gembira dekat saya... Alhamdulillah... penantian bakal ummi ni akan berakhir... selama setahun setengah bakal ummi menunggu saat2 untuk mengandung...


Ohya, bakal ummi ni ada bagitahu saya yang dia dari awai lagi dah niat beli EPHYRA ni sebagai usaha untuk mengandung..  Memang ramai yang berjaya mengandung selepas minum EPHYRA... Semuanya atas kuasa Tuhan... Bila Tuhan kata KUNFAYAKUN... InsyaAllah semuanya jadi... cuma kita sebagai hamba DIA ni kenalah rajin berusaha... Tak kisah usaha dengan apa cara sekali pun selagi tak melanggar landasan agama, teruskan usaha... Tuhan pasti akan membantu...

Jika ada antara u all yang sedang dalam proses berusaha untuk mengandung, bolehlah try minum EPHYRA... Macam bakal ummi ni, dengan takdir Tuhan, selepas minum sekotak EPHYA terus mengandung... macam saya pulak, mengandung selepas minum 3 kotak EPHYRA tapi kotak ke 4 baru saya sedar saya mengandung... Tapi u all jangan pulak nanti kalau beli EPHYRA, minum sekotak bila takda tanda2 positif mengandung, salahkan EPHYRA ataupun duk bising2 cakap saya tipu ke apa... kan saya dah cakap, semuanya atas kuasa Tuhan... yang penting kita berusaha... (",)

Saya nak ambik kesempatan ni, untuk mengajak u all doakan kandungan bakal ummi ni sihat walafiat selamat hingga bersalin & seterusnya... Setahun setengah bakal ummi menunggu saat2 ni... Moga bakal ummi dikurniakan anak yang soleh or solehah yang akan membawa kita ke syurga... InsyaAllah... Ohya, nak tulis gak ni... kalau ada antara u all yang berminat nak beli or nak tahu lebih lanjut lagi pasal EPHYRA, Boleh PM saya di FB yer... Saya akan jawab semua soalan u all semampu yang boleh... (",)


 "Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 15 comments.. read them below or add one }

nad nad July 03, 2014
alhamdulillah, syukur...
Unknown Unknown July 03, 2014
wahhh.. rezeki dia.. alhamdulillah..jadi seronok lak baca testimoni dia.. mcm nk try juge.. in shaa Allah nak try nnti, deqla cari ina eh. ape2 deqla rojer ina k. ina pndai la review testimoni. rasa makin bersemangat plak utk lebih berusaha. :)
Unknown Unknown July 03, 2014
wahhh.. rezeki dia.. alhamdulillah..jadi seronok lak baca testimoni dia.. mcm nk try juge.. in shaa Allah nak try nnti, deqla cari ina eh. ape2 deqla rojer ina k. ina pndai la review testimoni. rasa makin bersemangat plak utk lebih berusaha. :)
fizafantagiro fizafantagiro July 03, 2014
Alhamdulillah . sy pun minum EPHYRA . dan bila baca sini br saya tahu salah satu kelebihan dia ialah utk kesuburan ni .

*masih menanti jugak :)
tifaanvar tifaanvar July 03, 2014
alhamdulillah.. Smga ibu ni selamat melahirkan ank soleh@solehah
emarieys emarieys July 04, 2014
Alhamdulillah, tahniah untuk bakal ummi berkenaan.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 04, 2014
salam k.ina..
alhamdulillah..tumpang gembira...
semoga mereka yg berusaha dgn ephyra dn yg lain2 akan dipermudahkan urusannya
lynndamya lynndamya July 04, 2014
Salam...alaaa...sy pun mcm terharu jugak :') hehe, tahniah untuk bakal ummi tersebut dan lain2..insyaAllah, yg penting usaha..:)
Mimie Mimie July 05, 2014
Allahuakbar..Alhamdulillah akhirnya tmakbul hajat dia...
Unknown Unknown July 06, 2014
Alhamdulillah rezeki.. salah satu usaha untuk pregnant.. sukanya bila dah lama kawen di takdirkan mengandung..happy tak terkata!
Syamimi Saad Syamimi Saad July 06, 2014
Alhamdulillah.. Rezeki dari Allah..
maszull maszull July 07, 2014
assalamualaikum intan...alhamdullilah akhirnyakn...;)
Myra Jay Myra Jay July 08, 2014
Alhamdulillah rezeki bakal ummi tu.. :)

Myra je blom ada rezeki, setakat ni dah minum 3 kotak lebih.. :D
Fiza Rahman Fiza Rahman July 11, 2014
ALhamdulillah...serasi lah tu.